Cum te poate schimba un animal?

fb_img_1481421665663

Hello beauties, numele meu este G.M.G și de un an de zile sunt mandra posesoare a unui iepuraș ( cap de leu) care pur și simplu mi-a schimbat atât punctul de vedere al existenței unui animal in casă cât și m-a ajutat să mă maturizez.

Iepurașul meu este o fetiță și poartă numele de Daria.

Prezenta ei în viața mea m-a ajutat să:

  • Învăț ce înseamnă responsabilitatea unui animal într-o casa
  • Sa pun pe primul loc nevoile ei și pe urmă ale mele
  • Sa o îngrijesc cat de bine se poate
  • Sa ii asigur întotdeauna strictul necesar
  • Sa iubesc și pe altcineva mai mult decât îmi iubesc familia
  • Sa o apar de băiețelul meu când vrea doar sa o chinuie

În încheiere articolului as vrea sa va spun că tocmai s-a lansat un magazin online premiu, pe care îl poți accesa aici: www.cattitude.ro și care, pe lângă faptul că oferă o largă varietate de accesorii și mâncare pentru animalele de companie, de asemenea, promovează și ideea de educare și responsabilizare atunci când vine vorba despre alegerile pe care le facem noi în numele blănoșilor pe care-i iubim. Eu cred că în ziua de azi, când informațiile se află la doar un click distanță, procesul de creștere și îngrijire al unui animal de companie este mult mai ușor față de acum 15 ani, mai ales că în prezent există atât de multe facilități și accesorii utile.
De asemenea , daca vrei să-i faci și site micuțului tău suflețel, ca să îl vadă tot pământul cât e el de minunat și atunci poți să accesezi și www.creative-wings.ro, iar pufoșelul tău va ajunge vedetă cât ai clipi odată din ochi.

Lasă un răspuns

